Ledig stilling som regnskapsmedarbeider
Vi har ledig stilling som regnskapsmedarbeider ved Arbeiderpartiets kontor på Youngstorget.
Stillingen innebærer ansvar for blant annet:
·Bilagsbehandling
·Fakturering
·Remittering
·Lønn
·Månedsavslutning og rapportering
·Avstemminger
·Ansvar for egne kunder/avdelinger
·Årsoppgjør
·Regnskapsføring etter regnskapsloven og partifinansieringsloven
Ønskede kvalifikasjoner:
·Vi ser etter deg som har utdanning innen økonomi, regnskap eller lignende. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
·Du har god forståelse for tall, og du trives med å jobbe strukturert og nøyaktig for å sikre kvalitet i arbeidet ditt.
·Du har et øye for detaljer, samtidig som du holder oversikt over både små og store oppgaver.
·Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner er viktige for oss, og vi søker deg som trives med å jobbe både selvstendig og i team og som ønsker å bidra til et positivt arbeidsmiljø.
Som regnskapsmedarbeider hos oss vil du få en variert og forutsigbar arbeidshverdag, med ansvar for ulike oppgaver innen økonomi og regnskap. Stillingen krever nøyaktighet og god forståelse for økonomi.
Den som ansettes vil jobbe tett sammen med de andre i avdelingen og bør ha gode samarbeidsevner.
Vi kan tilby en utfordrende jobb med interessante arbeidsoppgaver, spennende politisk miljø og gode forsikringsordninger.
Stillingen lønnes etter overenskomsten mellom Arbeiderbevegelsens Arbeidsgiverforening og Handel og Kontor i Norge, AAF/HK lønnsgruppe 2 avhengig av ansiennitet.
Søknad og CV sendes på e-post til: Arbeiderpartiet, v/Anam Naeem
E-post adressen er: [email protected]
Søknadsfrist er 25.april.
Spørsmål kan rettes til Hege Bogfjellmo, Arbeiderpartiet sentralt, mobil 918 53 895
Arbeiderpartiets partiorganisasjon består av lokallag, kommunepartier, fylkespartier, landsstyre og sentralstyre. Landsmøtet er partiets øverste organ og holdes hvert annet år. Arbeiderpartiet har hovedkontor på Youngstorget i Oslo.
Vi har fylkessekretærer i alle fylker. Til sammen har vi 50 ansatte.